Obserwatorzy

wtorek, 3 stycznia 2017

Noworoczna inspiracja od Agnes

Witajcie,

Dzisiaj pierwszy dzień mojej inspiracji na blogu PrzydasiePasjonaty, cieszę się niezmiernie, że będę mogła tworzyć i dzielić się z Wami moją twórczością. Styczeń to dla mnie miesiąc obfitujący w wiele rodzinnych okazji. Nie mam jednego określonego stylu, tworzę raczej pod wpływem chwili i staram się dopasowywać pracę do gustu osoby obdarowywanej. A pierwszą z nich w tym miesiącu będzie siostra....a kolejne pokażę wam już niebawem.

Agnieszce bardzo serdecznie dziękuję za zaufanie i możliwość tworzenia w tak fantastycznym gronie.

A oto dzisiejsza praca trochę w stylu Shabby Chic z kolekcji papierów UHK Gallery Gaj oliwny, ramka od Primy i dodatkami a wszystko to znajdziecie w  Przydasiowym sklepiku.









W pracy wykorzystałam :

 



Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam wszystkim pięknych i twórczych chwil w Nowym Roku 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz