Obserwatorzy

czwartek, 7 kwietnia 2016

Kartka na Chrzest w torebeczce

Witajcie we czwartek,

Dziś przygotowałam dla Was zestaw upominkowy na CHRZEST, kartkę i torebeczkę. Wykonałam go z przecudnych papierów LEMONCraft - Maleńkie cuda. To już druga moja inspiracja przy użyciu tych papierów. Jakoś moje rączki nie chcą się od nich "odkleić". :)  
Prostokątną kartkę otwieraną na rzep przyozdobiłam wyciętym obrazkiem z wózkiem i ręcznie zrobionymi kwiatami z papieru czerpanego oraz gotowymi różyczkami. Środek kartki zdobią tekturki, również kwiaty i życzenia. Zapakowałam ją w torebeczkę z aniołkiem i uchwytem wyciętym przy pomocy wykrojnika - serca :).

Zapraszam na zdjęcia.










ze sklepu użyłam....

     



      

      





Pozdrawiam 
Natalia (Bluebell Chandlery)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz