Obserwatorzy

czwartek, 28 kwietnia 2016

Czwartkowe inspiracje Natalii - #13 Wiosenna kartka

Witam we czwartek...

Przybywam dziś Ja - Natalia (Bluebell Chandlery) z moją inspiracją dla Was 
w postaci karteczki w pudełeczku.
Po części zrobiłam ją z przepięknych papierów Paper Passion - Magnolia. 
I w tym miejscu zapraszam Was do sklepiku Przydasie Pasjonaty i zakupu ich, 
nadają się na każdą okazję.
... a moja okazja to 50 urodziny, 
czyli aż pół wieku za tą osobą i następne pół wieku przed nią :), z całego serca życzę.

Na kartce , jak i pudełeczku skomponowałam wiosenne bukiety 
w odcieniach leciutkiej zieleni fioletu , turkusu i bieli z dodatkiem tekturki.
Wszystko pokropiłam mgiełkami i białym gesso. 

Podoba się Wam takie połączenie :)???


ze sklepu użyłam...

         


         
    





Pozdrawiam 
Natalia (Bluebell Chandlery)

Dodaj napis



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz