Obserwatorzy

sobota, 26 marca 2016

Gościnnie w Przydasiach... Justyna

Witam!

Zapraszam na przedświąteczne spotkanie z naszym gościem



Jestem Justyna, w blogowym świecie spotkacie mnie jako Dżastii. 
Bardzo mi miło, że mogę gościć na blogu Pasjonaty. 
Z rękodziełem kontakt miałam od zawsze, ale na własną rękę i na większą skalę mogłam zacząć 5 lat temu. Przez cały ten czas uczę się co rusz czegoś nowego, a wszystko sprawia mi wiele radości. Moim ulubionym zajęciem jest scrapbooking, decoupage, karczochy  i szydełkowanie. Strasznie lubię bawić się mediami, nie zawsze, ale często goszczą one na moich pracach. 
Moją radosną twórczość możecie śledzić na blogu "U Dżastii" http://udzastii.blogspot.com/ oraz na facebooku "Des Merveilles" https://www.facebook.com/Des-Merveilles-277468512415669/timeline







Korzystając z okazji goszczenia w tak wyjątkowym dniu 
życzę Pasjonacie, jej wspaniałemu DT
oraz oczywiście Wam drodzy czytelnicy 
wesołych, spokojnych i pełnych rodzinnej miłości 
Świąt Wielkiej Nocy.
 
Justyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz