Obserwatorzy

niedziela, 21 lutego 2016

Gościnnie w Przydasiach... Joanna

Witam!

Zapraszam Was na spotkanie z naszym dzisiejszym gościem



Cześć!
Nazywam się Asia, od 9 lat mieszkam w Dublinie. 
Swoje prace tworzę pod nickiem "My paper world" i tak się nazywa moja strona na fb https://www.facebook.com/mypaperworld 

Scrapbookingiem zainteresowałam się wiele lat temu, jeszcze przed wyjazdem z Polski, ale wtedy moją największa pasją był decoupage. Pierwsze poważne kartkowanie to zaproszenia na swój własny ślub: kupiłam bazy, stempel, tusz i wstążeczki :) 
Dziś moja pracownia rozrosła się na pół pokoju i powstają w niej kartki, scrapy, pudełka i różne inne papierowe formy.

 Przygotowałam dla Was kilka inspiracyjnych prac 
z wykorzystaniem materiałów dostępnych w sklepie:

Kartka okolicznościowa: 


Ramka - Pamiątka I Komunii Św.








Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia :)


Asia

1 komentarz: