Obserwatorzy

sobota, 16 stycznia 2016

Gościnnie... Anika

 Witam!

 Zapraszam na spotkanie z


Witajcie :)
Jestem Anika, pod takim imieniem możecie się ze mną spotkać w świecie blogowym, w świecie scrapbookingu. 
Na co dzień jestem wesoła, ale też poważna - taki mały misz masz :) 
A w pracach romantyczna i szalona. Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się dość radykalnie, zakupiłam trochę artykułów do scrapbookingu (zupełnie nieświadoma tej dziedziny rękodzieła), chcąc wykonać swój pierwszy album i już tak zostało :) Choć rękodzieło tkwi we mnie od zawsze. Tworzę głównie kartki, exploding boxy, albumy, zaproszenia, notesy, zakładki, zawieszki i wszystko, co przyniesie wyobraźnia. Największą dla mnie satysfakcją jest uśmiech na twarzy osoby obdarowanej, bo uwielbiam swoją pracą dawać kawałek szczęścia innym :) 
 Ostatnio w moich pracach pojawia się ogrom barw i przeważa tematyka dziecięca stała się ona tym, co lubię najbardziej wykonywać, gdyż dzieci są najfajniejszymi odbiorcami.
W pracach dla dzieci można puścić wodze fantazji i nie ograniczać się, to bajkowy świat, który kocham w scrapbookingu.
Moje artystyczne kawałki szczęścia - prace, można znaleźć na blogu

Różową, dziewczęcą karteczkę przygotowałam na dzisiejsze spotkanie z Wami :) 

Kilka moich prac:






Pozdrawiam,
Anika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz