Obserwatorzy

poniedziałek, 30 listopada 2015

Na powitanie...

Witam Was bardzo serdecznie 
i z ogromną przyjemnością zapraszam do odwiedzania nowego miejsca :)

Blog jest integralną częścią sklepiku Przydasie Pasjonaty, który powstał 10 października 2015r.
Znajdziecie w nim materiały do cardmakingu, scrapbookingu, decoupage - w miarę możliwości poszerzam asortyment, więc mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie :)

Mam na imię Agnieszka, zupełnie zatraciłam się w papierkach, różnie to wychodzi, ale najważniejsze, że to uwielbiam :)
Przez długi czas nosiłam się z zamiarem otworzenia sklepiku z przydasiami
i wreszcie marzenie się ziściło.
Stawiam przede wszystkim na nasze krajowe marki, ale nie zamykam się na świat :)
W swoich pracach wykorzystuję materiały, które znajdziecie w sklepiku.

Na blogu będziecie mogli znaleźć inspiracje z wykorzystaniem sklepowych produktów, 
ale także informacje o nowościach, promocjach i przeróżnych zabawach.

Mam nadzieję, że znajdziecie tu szczyptę inspiracji, ale także ogrom pozytywnej energii...

Agnieszka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz